Adet Söktürücü İlaçlar

Adet Söktürücü Bitkiler

Adet Döneminde Et Parçası Gelmesi

Adet Gecikmesi Neden Oluşur

Adet Gecikmesi Belirtileri

Adet Gecikmesi Nedenleri



Adet Gecikmesi



28 günde bir düzenli olarak adet kanaması gören bir kadın, kanaması geciktiğinde hemen endişelenebilir. Bu konuda daha fazla bilgi verilmeden önce basit ve pratik bir bilgi verilmesi uygun olur : Çok düzenli olarak adet kanaması gören bir kadın yılda bir iki kez gecikmeli adet görebilir. Bunun neden iş değişikliği, üzüntü, aile içi stres, yaşam tarzı değişikliği, iklim değişikliği, yorgunluk gibi basit sebeplerdir. Bu olay beynin bilinçli kısmını etkileyerek buradan hipotalamus adı verilen bölgenin işlevini bozmakta ve adet döngüsü burada “takılmaktadır”.

Böyle bir durumda tıbbi bir değerlendirme yapılması gerekli değildir. Öte yandan düzenli olarak adet kanaması gören bir kadında adet gecikmesinin en sık görülen nedeninin gebelik olduğu göz önünde alınarak, bu konuda da gerekli gebelik testleri yaptırılmalıdır.

Adet Gecikmesi

Yukarıda adet kanaması gecikmesinin gebelik ve stres olarak iki temel nedeni ele alındı. Gecikmenin uzun süreli olması durumunda (beklenen üç adet kanamasının olmaması) veya takip eden birkaç adet kanamasının gecikmeli olarak gerçekleşmesi durumunda olabilecek nedenin ortaya çıkarılması için mutlaka doktor kontrolü yapılmalıdır.

Yumurtlama olduktan sonra salgılanan progesteron hormonu, yumurtlama öncesinde rahim iç tabakasını kalınlaştıran östrojen hormonunun burada yarattığı kalınlaştırıcı etkiyi karşılar ve gebelik oluşması durumunda bebek için elverişli bir ortam hazırlar. Progesteron hormonu yaklaşık 14 gün salgılandıktan sonra gebelik oluşmamışsa salgısı durur ve bu, kadının beklediği zamanda, düzenli bir adet kanaması görmesini sağlar. Yumurtlama olmadığında östrojen hormonu rahim iç tabakasını sürekli kalınlaştırır ve genellikle gecikmeli bir süre sonunda, beklenmedik bir şekilde ve genellikle normalden fazla miktarda bir “adet kanaması” olur.PKO’da yumurtlamanın devre dışı kalması ve progesteron hormonu salgısının olmaması kadının adet göreceği zamanı algılayamamasına neden olur. Hemen her kadın adet kanamasından birkaç gün öncesinde göğüslerinde, kasıklarında veya vücudunun diğer bölümlerinde bir takım belirtiler hisseder ve kanama göreceğini anlar. Yine kanama olduğunda hemen her kadın kanama esnasında kaybedilen kanı azaltmaya yönelik olarak oluşan rahim kasılmalarını az veya çok kasıklarında bir basınç, çekilme veya ağrı şeklinde hisseder. PKO’da çoğu durumda bu belirtiler kaybolmuştur.

Yumurtlamam oluyor mu?

PKO’da yumurtlamanın düzenli olmaması nedeniyle rahim iç tabakası östrojen hormonu tarafından sürekli olarak uyarılır. Bu uyarılma tabakanın kalınlaşmasına neden olur. Kalınlaşma belli bir sınıra geldiğinde tabakayı besleyen damarlar ve östrojen seviyesi artık kalınlaşmış olan tabakanın ihtiyaçlarına cevap veremez ve genellikle gecikmiş bir şekilde ve genellikle normalden fazla kanama ortaya çıkar.Bazı durumlarda adet düzensizliği kendini adet döngüsünün ortalarında ve her ay ortaya çıkan ek bir kanama (ara kanamalar) şeklinde gösterebilir. Bu durum da yine etkileri progesteron hormonu tarafından karşılanmamış östrojen hormonu fazlalığından kaynaklanır.

Adet döngüsünün, yani bir adet kanamasının ilk gününden diğer adet kanamasının ilk gününe kadar geçen sürenin 21-35 günler arasında olması normal kabul edilir. Ancak gerçek, yani yumurtlamalı bir adet döngüsü istikrarlı bir süreye de sahip olmalıdır. Örnek olarak son 6 ay içerisinde görülen adet kanamaları arasındaki süre, yani “döngü” 21-35 günlük normal sınırlar içinde görünmesine karşın, ayrıntılı inceleme döngülerin aslında düzensiz olduğunu (örneğin son 6 ayda 23, 32, 25, 30, 30 ve 34 günde bir adet görmüş olma gibi) gösterebilir. Bu örnek 6 aylık döngüler normal süreler içerisinde görülmesine karşın günlerin istikrarsız olmaları nedeniyle bir yumurtlama bozukluğuna işaret edebileceğini göstermesi açısından önemlidir.

Adet düzensizliği PKO’lu kadınların %90’ında görülen bir belirtidir. %10 kadın gerçekte PKO olmasına karşın düzenli adet kanaması görebilir ve hafif olan bu PKO olgularında yumurtlama da söz konusu olabilir.

PKO’da adet düzensizliği genellikle ergenlik döneminde başlar. Normal şartlarda ilk kanamayı takip eden adet kanamalarındaki düzensizlik en geç 2 yıl içinde kendini düzenli aralıklarla gelen adet kanamalarına bırakır. Kanamaların ilk başlarda düzensiz olmasının nedeni hormonal sistemin olgunlaşma sürecinde olması ve her döngüde yumurtlamanın olmamasıdır. Sistem olgunlaşınca adet döngüleri yumurtlama olmasıyla düzenli hale gelir. PKO durumunda bu düzen bir türlü oluşamaz. Bu dönemde adet düzensizliği nedeniyle doktora götürülen kız çocuklarına çoğu durumda “düzenleyici” ilaçlar verilir ve PKO’nun adet düzensizliği şeklinde verdiği bu belirti maskelenmiş olur. PKO çoğu durumda bu nedenle daha çok 20’li yaşlardan sonra tanısı konan bir durumdur.

Yukarıda bahsedilen adet düzensizlikleri dışında kalan hemen her tür adet düzensizliği ender de olsa bir PKO belirtisi olabilir.

Gecikmeli Adet Kanamalarının Diğer Nedenleri

Üreme çağında adet kanaması gecikmelerine sık rastlanır. Aktif cinsel yaşamı olan ve etkin bir korunma yöntemi kullanmayan kadında görülen adet kanaması gecikmesinin en muhtemel nedeni gebeliktir. İkinci muhtemel neden de herhangi bir şekilde o döngüde yumurtlama olmaması ve bu nedenle “rahim iç tabakasının kanamayla dökülmesinin” gecikmesidir. Düzenli adet kanaması gören bir kadında beklenmedik bir şekilde ortaya çıkan gecikmenin nedeni stres, mevsimsel değişiklikler, mekan değişiklikleri olabilir.
Ruhsal stres ciddi bir adet düzensizliği nedeni olabilir…

Bir kadında senede bir defa adet kanaması gecikmesi olması ileri inceleme gerektiren bir durum değildir. Ancak adet kanaması gecikmesi senede bir defadan daha sık oluyorsa, yani kadın seyrek adet kanaması görüyorsa veya uzun süreli kanama görülemiyorsa gerekli incelemeler yapılarak durumun açıklığa kavuşturulması ve tedavi edilmesi kadının genel sağlığı açısından çok önemlidir.





Adet Gecikmesi Yorumları ve Tartışma Forumları  
İsminiz 
Yorumunuz 
Güvenlik
 
 Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
   

191 Yorum Yapılmış "Adet Gecikmesi"

merve

merhaba ben en son 28 temmuzda adet oldum ve suana kadar adetim gelmedi. Soğan kürü uyguluyorum yaklaşık 7 gün oluyor içtiğimden beri beyaz şefaf bi akıntı geliyo kasıklarımda bi ağrı var karın alt bölgemde şişlik hissi var ve idrarım sıcak oluyor yanma gibi nedeni ne olabilir şimdiden teşekkürler

15.09.2014

MELİSA

BU BENİM BAŞIMADA GELDİ HAMİLE KALDIĞIMI FARKETTİM YAŞIM 17 BURDAN HERKESE SESLENİYORUM NERDE ÖZEL MUAYENE BULDUYSANIZ HEMEN GİDİP BAŞVURUN YOKSA SİZDE HAMİLE KALIRSINIZ ONA GÖRE BENDEN SÖYLEMESİ

14.09.2014

ali

sevgilim 15 yasinda 2 aydir adet olmuyo ve iliskide olmadi nedeni nedir

12.09.2014

ela

2 aydır adet olamıyrum ilişki durumum oldu ama korumalıydı.hamile olabilir miyim

05.09.2014

Mert

Sevgilim 3 aydır adet olmuyor 15 yaşında sebebi nedir

04.09.2014

Züleyha

Merhaba 3 aydır evliyim temmuzun 28 adet olduğumda koyu kahverengi geldi ogustos 28 oldu hasta olmadım 4 gün geçti aradan gogsum uçları aciyo belim agriyo arada sırada acaba hamilemiyim. Yorumuma cvp atarsaniz sevinirim ii günler..

01.09.2014

emine

Merhaba arkadaslar size bir sorum olacakti esimle 29 temmuz ve 1 agustosta beraber oldum icime bosalma olmadi ve suanda 5 gün gecikmedeyim kafayi yedim acaba hamilemiyim degilmiyim diye kizim daha cok kucuk stres yapiyorum acaba bundan da gecikme olabilirmi ? Bende bazen erken bazen gecikiyordum cevbiniz icin.simdiden tskler

07.08.2014

semra

Merhaba 25 yaşındayım yaklaşık 5 aydır düzenli adet göremiyorum ilk defa başıma böyle bi şey geliyo çok korkuyorum benim normalde adetim 6 7 gün sürerdi şimdi 2 3 günde kesiliyo kasıklarımda sürekli bi sızlama var lütfen bana yardımcı olur musunuz

03.08.2014

ayşenur

adetim her aydüzenli 28 günde bir oluyordum geçen ay gecikti 36.gunde oldum u ay 36.gunüde aştı ama adet olmadım anlamadım neden geçikiyor gebelik testi de yapmadım bebiş ostiyoruz ama olmuyor geçen ay test yaptırtık ama sonu&263; negatif çıktı bu ay da öyle olmasını istemiyorumsizce hamilemiyim ne yapmalıyım

03.08.2014

melis

17 yaşındayım haziranda adet oldum ay sonuna kadar üzerime vurdu temmuzda olmadım sebebi nedir sizce ?

02.08.2014

ACİL

Uzun süre doğum kontrol hapı kullandım bıraktıktan beri adet olamıyorum sorun ne olabilir bekarım 16 yasımdayım

27.07.2014

nur

Hemen endiselenme. Bi hamilelik testi yaptirmalisin

27.07.2014

drdn

nişanlımla sürtünme yoluyla ilişkiye giriyorum üzerime boşalıyor ve adetim 12 gün gecikti sorun ne yardım edin lütfen

21.07.2014

yağmur

16 yaşındayım ve adetim 3 aydır çok düzensiz ne yapmam gerek

14.07.2014

bahar

yaklaşik bir buçuk sene evliyim korunmudıgımiz halde çocohumuz olmuyor adetlerim genelde ikin gün gecikir bu ay 7 gün gecikti idrara sik cikiyorum bas agrisi ayaklarin altinda alevlenme bir iki defa mide mulantisi ama

07.07.2014

ecan

2 aydir adetim cok duzensiz cok endiseliyim ://

07.07.2014

zeynep

Sevgilimle arkadan ilişkiye girdik. Adetim bu ay bi kaç gün gecikti test yaptım negatif çıktı ama korkuyorum hala sizce ne yapmalıym..

03.07.2014

emine

6 aydir adet olmuyorum
acaba bunun kullandigim sivilce ilaciyla(aknetrent)
alakasi olabilir mi

18.06.2014

buket

merhaba.en son 2 ay önce adet oldum. şu an oluyorum ancak çok fazla geliyor yani aşırı derecede .lütfen yardımcı olun

17.06.2014

Elif

14 mayis son adet tarihim hala olmadim korkuorum test yapmaya

17.06.2014

can can

Kizim ama bi kac aydir adet cok gecikiyo yirmi gun gecti hala olamadim nedeni nedir ne gibi zarari olur

16.06.2014

yelda

mehaba ben 15 yasındayım ve 8 aydır adet olmuyoum ve 22 kilo aldım dou ne olabilir

05.06.2014

Bigbang

Merhana arkadaşlar hepinizin aynı sorunu yaşadığını gördüm adetiniz gecikti diye halime olduğunuzu düşünmeyin başka nedenler düşünün adet gününz 7 gunu gecerse ozmn test yapın geçirilen hastalıklar vucut dengesini bozduğu için adeti geciktirir yine suan yaz aylarına gırıyoruz ve buda ilkim şartlarından dolayı adetlerinizi geciktirebilir. Bekar ve cinsel ilişkiye girenler sırf hamilemiyim diye sitrese girip kafalarında büyütürlerse oda etkiler

01.06.2014

melek

hanımlar adetm 8 gün gecikti 4 kere test yaptm negatif cıktı cok korkuyorum oğlum daha 8 aylık

27.05.2014

yagmur

Ben bu ay adet olmadim hamilemiym acaba doktorada gitmedim bekliycem yine hayal kiirikligina ugramak istemiyorum

26.05.2014

aylin

ben 14 yasındayım en son gecen ay adet oldum 12 si gbi bisey sebebi ne olabilr büyüyünce çocugum olmayacak diye cook korkuyorum yardım edin napmalıyım

24.05.2014

hatice

adetim nisanın 16sında gelmişti.bu ay 2gün geciktiacaba hamilemiyim.ama 1haftadır ani kalkışlarda kasık agrısı oluyor

18.05.2014

eylem

15 yasindayim 5 aydir adet olmuyorum cok kotu bi hastalik gecirdim ve bu yuzden olabilecigini dusunuyorum sizce sebebi ne verem ve brusella hastaligi gecirdim lutfen cvp verin

12.05.2014

sibel

Bebek istiyoruz esimle iliskiye giriyoruz korunmuyoruz ama gecen ay regl oldum ertesi gunde esim sehirdisina gitti iliskiye girmedik hic bu ay regl olmadim 3 gun gecti hsmilemiyim normalde 28 gunde adet oluyoruz hep

12.05.2014

PERI QAFUR

LUTFEN CVB NIZI BEKLIYORUM.ILGINIZE TESEKKUR

08.05.2014

PERI GAFUR

Merhaba ben yaklasık 1yıl 7 aylık evlıyım bu gune kadar duzenlı adet halı oldu fakat sımdı yaklasık bır aydır adet halımde gecıkme var bunun sebebı ne ola bılır.Hamılelık tesdı yapdım neqatıv cıkdı.yesekkur ederım

08.05.2014

hselen

1aylik evliyim adetim 11 gun gecikti normalde duzenli adet goruyordum test yaptim gebe degilim hic adet olacak gibide belirti yok nedenini bana aciklayabilirmisiniz

05.05.2014

Aslıhan

Erkek arkadasimla iliskiye girdim ama icime bosalmadi ve 2 aydir regli olmuyorum nedendir sizce

29.04.2014

Seval

23 yasindayim. 5 ay oldu evleneli önceden de düzensizlik vardı adetimle ilgili ama fazla takmiyordum simdi ise evliyim korunmuyoruz ve 2 aydır adet olmuyorum ilk evlendigimdede vardi evli yada bi iliskide olunca ve korunmayinca insan korkuyo biraz hamilemiyim diye hevesleniyosun negatif cikiyo sonrada kafa yoruyosun niye gelmedi niye gelmedi. Bence herkez bunu cok dikkate almali doktora mutlaka gidilmeli. Gerci bizimki hala beni goturmediya saglik olsun -_-

29.04.2014

Semiha

12 yaşındayım 24 ocakta adet olmaya başladım 2. kere adet oldum ve 7 martta bitti bu gün 26 nisan 1,5 aydır adet gecikmem var neden olabilir ?

26.04.2014

ayça

ben 12 yaşındayım ve 2 ay önce regl görmey başladım ama 3 kere falan gördüm tam 1,5 aydır regl görmüyorum neden olabilir

17.04.2014

ezgi

Erkek arkadaşım ile ilişkiye girdik içime boşalma olmadı ama 5 gündür adet gecikmesi yaşıyorum test yaptım 3 kere hep negatif bunu kafaya çok taktım stres yaptım acaba bu yüzden mı gecikti

17.04.2014

gizem

iyigünler ben 13 adet olmaya başladım 25 şubatta bittim ama birda adet olmadım şuanda nisanın 15 deyiz ben 25 şubattan sonra adet olmadım doktora gittim hamilelik yok hatta smear yaptırdım patolojiye gönderildi ama bugün sonucu aldığımda moralim bozuldu rahim ağzında yara olduğu ve bir hastalığın başlangıcı olduğu tedavi olmam söylendi

15.04.2014

emine

18 gündür adet olmadım normalde 21ile35gün arasında gecikme olabiliyormuş fakat ben 18 gün geciktim 3kez eczaneden test alip idrar testi yaptım negatif çıktı,hamilelik yok,fakat hala adet olmadım,doktora gitmeye korkuyorum,gidecem,giribal rHatsizlik yüzünden geciktimbiliyorum ama neden bukadar gecikti merak ediyorum,endiseleniyorum birde kanımdan baktıracambir kizim variki kürtaj gecirdim biri düsük,biri ikiz kalpleri durmustu,üç ay olmadan kurtaj oldum bundan dolayı bir problem yasiyor olabilirmiyim,lütfen beni biraz rahatlatacak yazi yazarsaniz sevinirim.

12.04.2014

yeliz

15 yaşndaym 28 günde bir adet oluyrm ama roaccutane sivilce ilacını 2 buçuk ayrıdr kullanyrm ve kulladqmdan bu yana toplam 49 gündr regl geckmş

10.04.2014

Burcu

Benim de adetim 15 gün gecikti. Hap kullanmamama ragmen hep düzenliydi.
Hayatimdaki tek degisiklik gecen ay lazer epilasyona baslamamdi.
Ilgisi olmaz diyorlar ama kafamda kocaman soru isareti var...

08.04.2014

melis

Merhabalar ben 5hafta önce erkek arkadaşımla beraber oldum.4gun sonra adet oldum fakat çok fazla mide bulantım olunca şupelenip hamilelik testi yaptım negatif çıktı.şuan adet zamanım gelmesine rağmen henüz olmadım.gebe kalma olasılığım nedir?

03.04.2014

gamze

Merhaba arkadaşlar benim adetim 3 gün gecikti gelen giden yok dün adet ağrısı gibi ağrıdı fakat yok dün ve bugün kekik suyu içtim sizce neden böyle oldu ilk defa oldu

30.03.2014

aysegul

Lekem geliyor sancim var ama bir turlu kanama gelmiyor ve korkuyorum ki hamileyim

26.03.2014

elçin

Arkadaşlar rahim duvarlariniz ince olduğu zamanda adette gecikme yapiyormus ve hamile kalma riskini dusuruyormus adeti geciken arkadaslarin doktora gidip ultrasonla rahim duvarlarına baktirmalarini oneriyorum böle bir durumda kesinlikle tedavinizide olmalisiniz yoksa hic bir zaman anne oylamaya bilirsiniz

25.03.2014

nil

İyigunler benim adetim tam 1 ay gecikti sevgilimle 2 ay önce adetimden 4gun sonra felan birşeyler yasadik ilişki yasamadik ama surtunme yasadik vajinama yakinda patladi acaba hamilemiyim çok korkuyorum birşeyler soleyin

25.03.2014

Büsra

Ben 18 yasindayim sevgilimle surtunme yoluyla iliski yasadik kizligim bozukmadi bosalmadida ama adetim 9 gundur gecikti hamilemiyim acaba bide bunu cok takinti yaptim gecikmesini cok sinirli ve stresliyim bundanda kaynaklanabilir mi lutfen acil yardim

25.03.2014

kader

ben4ay oldu yeni hastalandim normalmidir

24.03.2014

hamdiye aksu

bilmem ki

24.03.2014

emine

ben 25 yasındayım.8 yaslarında bir kızım var
son bir senede düzenli adet olamıyorum
bazen her ay düzenli olurken bazen is 3 ay sonra oluyorum bu nedenden dolayı kilo poplemi yasıyorum

19.03.2014

delal

merhaba ben geçen ay adet oldum ama bu ay olamadım 6gün gecikti adet olmadan 2gün önce antibiyotik ve grip hapları kullandım etkisi varmıdır acaba bunun

17.03.2014

Hülya

Ben 15 yaşındayım. Erkek arkadaşımla birlikte olmak için çok uğraştık fakat bi türlü başaramadık. Ters ilişki denedik canım çok yandı devam etmedik. O anda ne olduysa vajinamın üstüne boşaldı ve adetim çok gecikti çok korkuyorum hamilemiyim acaba?

13.03.2014

nida

4 ay oldu ve 14 yaşındayım ama hala adet olmadım ve çok korkuyorum lütfen yorumunuzu begliyorum şimdiden tşk

12.03.2014

FATMA

27 Yaşındayım 7.yıllık evliyim çocugum olmuyor.korunmuyoruz.1.5 yıl oldu adetim düzensiz oluyor.5 ay geçiyor.anlicanız.yılda 2 defa adet görüyorum.verceginiz bilgi benim için çok önemli.Tşkr ederim.

09.03.2014

lale

Stresten dolayi adet kac gun gecikir?

09.03.2014

Zzz

Adetim 5 gün gecikti 5 gunün sonunda kahve rengı akındı bazende kanama oldu 2 gün sürdü hamilemiyim

08.03.2014

garip

merhaba ben tam iki senedir korunmadan ilişkiye giriyoruz kocamla cocugumuzun olmasını cok istiyoruz ama adetim cok düzensiz oluyor bide bu ay adetim ücgün gecti ve kahverengi akıntım var ne olur bana yardımcı olun

06.03.2014

hacer

nilay üzlmemeye strese girmemeye çlş

06.03.2014

helin

ayşegül sen hamilesin

05.03.2014

seda

Benim adetim 5 geç 5 erken geliyor ne yapmaliyim.

28.02.2014

melikr

Benim adet 6 gün gecikti fakat kasiklarin hafif şekilde agriyor arada da belim agriyor bunun sebebini anlatirmisiniz

28.02.2014

büşra

ben24 kazımda adet oldum bir sonrasında 15 ocakta oldum bu gecikmeden dolayı kan testi yaptırmıştım 4,5 çıkmıştı ve ertesi gün adet olmuştum.bu ay yine on gecikti acaba hamilemiyim

25.02.2014

Nilay

Merhaba,16 yaşındayım aylardır çok seyrek adet oluyorum oluncada en fazla iki gün sürüyor çok ağrılı geçiyor ve adet olmasam bile hep kasıklarıma ağrılar giriyor.Neredeyse üç aydır adet olmuyorum ilk başlarda normaldir diye düşünüyordum peki normalmi?niye böyle oluyor acaba?Bi yorum yapabilirmisiniz rica etsem?

18.02.2014

ZOZAN

1.5 AY OLDU ADETİM GEÇELİ DOKTORA GİTTİM HERHANGİ BİR GEBELİK KANISI YOK İNALIMAZ BEL AĞRILARI ÇEKMEKTEYİM ADETİM HİÇ BU KADAR GEÇİKMEZDİ DÜZENLİ ADET GÖRÜRÜM HEP FAKAT ADETİM ZAMAN DİLİMİNİ ÖOK GEÇTİ YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM

17.02.2014

Tuba

merhaba ben nişanlımla sürtünme yoluyla ilişki yaşadım . vajinama çok az bi sperm değdi. 24 saat içinde ertesi gün hapını bi defada aldım. yaklaşık 9 gün sonra adet kanamam oldu (normalinden 2 hafta önce). ve 2. adet kanamam hala olmadı.ama adet sancısı gibi sancılar var sol kasığımda bugün 37. gün . hala adet olamadım. nedeni nedir acaba ? :(

16.02.2014

Melek

Yaklaşık 3aydır adet görmüyorum 24 yasindayım ve evli ikii çocuk annesıyıö Dr demesıne kimyasal gebelik miş sizce ne zaman kanamam olur.

13.02.2014

Ela

Ne zaman adet görebiliriz hangi yaşlarda ?

06.02.2014

Ebrar

Ben 15 yaşındayım.11 yaşında ilk adetimi oldum. Arada ara kanmam oluyor doktora gittik annemle bunun normal bir şey olduğunu korkmamam gerektiğii söyledi. Ama kış aylarında çoğunlukla 3-4 gün geç oluyorum. Şuanda da aynı problem var yazın sanırım mikrop gibi bir şey kapmıştım akıntımda koku ve renk değişimi vardı bi süre ilaç kullandım. Ve şu andada aynı problem var niye adet günüm bir kaç gün kayıyo hemen panik yapıyorum normal mi yoksa başka bi neden var mıdır

06.02.2014

zeynep

ben 15 yaşındayım ve hala adet olmadım çok korkuyorum ve okulda bütün arkadaşlarım adet oldu ve bende olmak istiyorum ne yapabilirim olmak için ? cevap yazın lütfen

06.02.2014

cerensu

21 yaşınayım 1 ay adetim gecikti

03.02.2014

pakize

ben 16 yaşındayım 1 ayı geçti hala adet olmadım kokuyorum bikere daha böyle olmuştu ama 2 üç gn sonra olmuştum bide bu düzensizligimi kafaya çok takıyorum tşkrlr

30.01.2014

kübra

21 yaşındayım ve adetim sürekli olarak düzensiz 2 ayda bir yada 3 ayda bir adet görüyorum gördüğüm zamanlarda ise normalden fazla bi kanamamda olmuyor daha önce 3 kere hastaneye gittim fakat kontrol hapı verip gönderdiler yan etkilerinden dolayı kullanmadım napmalıyım lütfen cvp bu durum psikolojimi bozdu tşkler..

18.01.2014

nazife

düzenli oluyordum ve iki ay olmadım söktürüçü hap kullandım o zaman oldu şimdi ıiki aydır yine olmuyorum neden oluyor

16.01.2014

gokce

Adet olamiyorum neden

11.01.2014

melis

merhabalar ben en son 27 kasımda adetlendim.bir daha da adetlenmedim.3 ocakta test yaptım negatif çıktı.hamilelikle ilgili endişelerim var.lütfen acil cevap bekliyorum.şimdiden çok teşekkürler..

04.01.2014

damlanur

3 ay oldu ama adet görmüyorum akıntılarım var ama bir türlü hasta olamadım ve bn 15 yasındayım adet olduğum zaman cok kötü karnım ağrıcak mı genelde hep düzenli olur ama bu sefer düzensiz oldu lütfen cevap yazın

01.01.2014

elif

3 ay once sevgilile birlikte olduk bosalma olmadi 2ay adet oldum bu ay olmadi cok korkuoyorum ndn sizce

28.11.2013

edaa

merhaba ben nişanlımla ilişkiye girdim bu ay hiç adet görmedim acaba hamilemiyimm? doktora daha onceden gitmistim polikistik over sendromu var dedi bana ilac verdi elleacnelle draje onu kullandım gecen ay adet gordum ilacı bıraktım sonra nişanlımla ilişkiye girdim ama geri cekme yontemıyle korunduk hiç bir zman içime bsalmadı bu ay gecıktı 6 gun oldu ama hala adet gormedım gecen hafta persembe test yaptım negatif çıktı cok korkuyorum hamıle olabılır mıyım bu durumda lütfen acıl cvp verırısenız svınırım.cok tesekkur ederım şimdiden...

28.11.2013

gamze

18 yasındayım ve sevgılımle ilişkiye giriyoruz 3 aydır adet olmuyorum hamıleleık testı yaptıramıyorum korkuyorum :( ya hamıleysem

17.11.2013

Ayşe

Bir hafta geçikti ve sonra adet gördüm hamilemiyim

14.11.2013

selma

ben dogum kontrol hapını bıraktım 5ay oldu nezaman hamile kalabilirim

13.11.2013

derya

Adetim geçikti. Son adetimin üzerinden 31 gün geçmişti karın sırt ve bel bölgemde şiddetli bir ağrı girdi. Yaklaşık 2 3 saat kadar sürdü ilaç aldım. Şimdi 34. Gün geçti ve hala adet görmedim. Benim ve sırtımda da 31. Günden sonra ince bir sızı var sizce bir sorun var mı?

13.11.2013

deniz

meraba ben gecen ayin 2 sinde ader gordum ve adetken kasigimi carptim cokk siddetli bi sekilde agri yapti adet sancisiyla birlikte 4 gun sonra gecti adetimde o agri bitince bitti smdi adetim 5 gun gecikti adet belirlitileri var ama olamiorum acaba captiginda bi zararimi dokundu bana bu konuda yardmci olursaniz cok mutlu olurum lutfen.

06.11.2013

ismimyok

3 ay önce ilişkiye girdim 2 ay adet oldum fakat şimdi adetim gecikti içime boşalma olmadı ama bilgi verir misiniz lütfen ? teşekkürler :)

31.10.2013

nayimenur

Slm arkadaslar ben eylul 22 de adet gordum, ekim 19 olmam gerekiyodu acaba hamilemiyim ikigun once test yaptim cikmadi cvap yazarsaniz sevinirim

31.10.2013

ömer

karımın adeti gecikti 2 hafta oldu gecikeli 3 kez test yaptık negatif belirtilerde yok sızce hamilelik riski varmı

30.10.2013

Nisan

Ben adet olacagım günlerde ilişkiye girdim on gün geciktim sizce neden

29.10.2013

su

Bir bucuk aydir adet olmuyorum 25 gun olunca baska bi rahatdizligim nedeniyle kan testi yaptim hamile olsaydim cikmaz miydi sanra hamile kalmma olasiligim varmi aceba

29.10.2013

EBRU

14 yaşımdayım ve bir kere adet gördüm tam 7 aydır olmuyorum doktora gittim normal olduğunu söledi bazıları ilaç vermek istedi fln ama biz endişeleniyoruzz lütfen yardımcı olun

28.10.2013

aysel

ben on gündür adetim gecikmiş hamilelikde yoktur bunun sebebini öğrenmek istiyorum

25.10.2013

sanane

ben 6 eylülde adet olmuştum ama bu ay adet olamadım hamilelik diye düşündüm onun için kan tahlili yaptırdım ama sonuç olumsuz çıktı yani benim adetim 17 gün gecikti neden acaba

23.10.2013

süreyya

Merhaba ben 24 yaşında ve bekarım. Genellikle her ay adetim 3 gün gecikiyor bu ay 9 gün gecikti ve hala adet olmadım. Hamile olma olasılığım da yok sebebi ne olabilir ne yapmalıyım...

17.10.2013

betül

ben 15 yasındayım.tam 6 aydır adet olamıyorum bundan once 16 ay adet olamamıstım genelde 5-6 ay aralıklarla oluyorum ama bu sefer uzadı sızce ne yapmalıyım.

17.10.2013

Sevinc

Merhaba, ben 33 yasindayim,hamile degilim ve 4 aydir adet gormuyorum onceleri adetim hep az oluyordu,yaklasik 5 yildir ama her ay mutlaka gerceklesirdi. doktora gittim bekle kendiliginden gelir dedi. Ben cok huzursuzum,3 aydir goguslerim cok dolgun ve cok tatli yeme istahim var. Yoksa ben menapozami giriyorum,beni aydinlatirsaniz cok sevinirim Tesekkurler

12.10.2013

mlk

19 yaşındayım çok fazla adet sancım oluyor ve düzenli de değil doktora gittim her şey normal çıktı ama ağrılarım beni öldürüyor. her ay ağrı kesici iğne yaptırmak zorunda kalıyorum.ağrıları hafifletmek için bir çözümü olan var mı?

11.10.2013

elif

genellikle 5. sınıfta adet oluyorlar ama ben liseye gectim ve 13 yasındayım adetım gecıkmesı normalmi

09.10.2013

bask

temmuzda erkek arkadasimla iliski yasadim fakat temmuzun 14 unde duzenli olarak hasta oldum . sonraki ay 7 agustosta kanamam oldu ve en son 31 agustosta kanama gordum . o zamandir hasta olmuyorum . bunun nedeni ne olabilir 18 yasindayim ve adetlerim 6,7 gun suruyor.

05.10.2013

özlem

2 yıl kadar düzensiz ve az adet görüyorum dogum konturol hapı kullanmamdan dolayı olabilir diye düşündüm o yüzden hastahaneye gitmedim 2 aykadar ilacı içmiyorum ama 1 ay adetolmadım bu bana adet olmamak la birlikte kilo da yaptı hamilemiyim diye acaba test de yaptım 2 ker yok çıktı rahmim de yarada var lütfen neden olabilecegini bana söyleye bilirmisiniz

03.10.2013

ayli

iyi günler ben bazen bir ay adet olmuyorum. daha sonra önümüzdeki ay oluyorum amma düzensiz.benim adet olmam çok düzensiz bunun sebebini öyrene bilirmiyim. evli diyilim 22 yaşım var. kimseylede beraber olmamışım. adet düzensizliğim beni çok üzüyor.

30.09.2013

Hilal Düzenli

ben 13 yaşındayım adetim bir buçuk aydır gelmiyor ağrım geliyor ama adetim gelmiyor dün azıcık akıntı geldi ama gene kesildi adetim ??????

25.09.2013

zeynep

ben en son 22 ağustus da adet görmüştüm.6 gün gecikti idrar testi negatif çıktı yinede hamile olabilirmiyim?

24.09.2013

seda

Kolay gelsin en son agustos 28 de adet oldum 28 gun oldu hala olmadim normalmidir hamilelik olasiligi nedir

21.09.2013

Sevda

mrb. regl dönemimde regl olmadım 3gün geçti üzerinden ve eşimle ilişkiye girdim bu dönemde korunmadık hamilelik olasılığı var mıdır ?

11.09.2013

AYNUR

1AYDIR ADET OLMUYORUM DÜZENLEYİCİ HAP ADIM MALESEF YİNE GEÇKTİ NAPMAM LAZIM YARDIMCI OLRMUSUNUZ TEKRAR DOKTORUMA GİTMEM LAZIMMI

09.09.2013

dilan

merhaba ben tatile gideceğim adetim erken oldu hap kullancaktım ama erken olduğu için kullanamadım adet olur olmaz hap kullandım adetim durur mu yada durması için napabilirim lütfen yardım edinn :(

04.08.2013

Rukiye

adetim uc gun gecikti gecen ay da iki gun gecikti normalde ben bir iki gun erken olurdum kan testi yaptim negatif cikti ne olabilir

27.07.2013

ayse

14 gun oldu adet goremiorum ve gorebilmem icinde hicbi belirti yok asiri kabizim sistim ve ilk defa bukadar gecikti en son adet olmam gereken gun 12.di hala gormedim ister istemez stres uapiorm doktorlar test yapio negatif cikio en son 3gun once yaptrdim negatif doktor yumurtlama donemindesin braz daha bekle dedi ve hic bisi anlamadim

24.07.2013

serap

35 yaşındayım 2 yıl oldu doğumdan sonra bağlattım adetim tam düzenli olurken 12 gün gecikti test yaptım negatif ama çok endişeliyim lütfen yardımcı olur

22.07.2013

senay

23 yasinda bekarim .adetim normaldede pek duzenli degil ama bu ay baga bi gecikti.karnmda ve kasiklarimda ara ara agrilar oluyo .bi dr a danismistim havuza gittisen ondanda olabilir dedi gittim ama bi aya yakin oldu .acaba neden olabilir bugun doktora gitcem ama hem korkuyorum kotu birsey cikar diye hemde cok merak eciyorum .bunun yuzunden psikolojim bozuldu cok stres yapiyorum .tesekkurler simdiden .cevabinizi bekliyrum

21.07.2013

zeynep

2 aydır adet olamıyorum test yaptırdım gebelik yook cırdıracam sıkıntıdan

16.07.2013

rabiş

daha 13 yaşındayım aetim çok gecikti 3 haftadır gelmiyor

14.07.2013

ayşegül

kolay gelsin yaklaşık 1 yıldır adet düzensizliği yaşıyorum 3 ayda bir adet oluyorum yada olmuyorum dr a gittim kan tahlili yapıldı normal çıktı smear alındı temiz çıktı ama en son nisanda adet oldum ve hala olmuş değilim sinir beynime vuruyor ailemde erken menapoz var acaba bendemi menapoza girdim bunu öğrenmek için hangi tahlili yaptırmalıyım ve böyle bir durum varsa ne yapılması gerekli cevabınız için şimdiden teşekkürler kolay gelsin

14.07.2013

cemile

2 Senedir.adet düzensizliğim var test yaptım.negatif ne yapmalıyım.cevap yazın.lütfen.

13.07.2013

simge

slm ben adet donemi bittikden sonra sevglmle sürünerek iliski yasadm ama o icime falan bosalmadi ve adetim bittikten sonra denize girdim ve bikac gun kanama gibi oldu... halada adet olmadm gecikdi yani bu nedir acaba ?

10.07.2013

sadiye

ben 15gundur adet gormuyorm gunlerimi sayiyorum 1 senedir evliyim test yaptim negatif cikti yardci olunuz tskrlr

05.07.2013

isil

mrb, adetim olması gerekenden 4 güngeçti, regl belirtileri var gerginlik stres, yaşadıklarımdan mı gecikmiştir bilemiyorum. evliyim,günsayıyoruz. tşk.

03.07.2013

Sinem

selam adetim 1 haziranda olmuştu ve hala daha gelmedi yardımcı olurmusunuz ? gelmesi gerekmiyormuydu şuana kadar

02.07.2013

emine

selam adetim 29 mayısta olmuştu test yaptıgımda gebelik çıkmadı yardımcı olurmusunuz

Editör Mesajı :
normaldir az daha bekleyin

02.07.2013

esra

selam lütfen yardımcı olurmusunuz ? adetim 16 haziran da gelmişti bugün 1 temmuz ve sizce bu normalmidir ? 1 seneden beri adet görüyorum

01.07.2013

sinem

lütfen acil cevap yazın

29.06.2013

sabahat

22 haziran ve 23 haziranda adet kesıcı hap içtim ama ondan sora hiç içmedım ve kocamla ilişkiye girdim normalde adet gnüm gecen ay 25 mayısta olmuştım bu ayın 25 haziranda olmam gerekırken olmadım hamilemıyım yoksa adet kesıcı haptan dolayımı adet görmedım şimdiden teşşekürler cevabınızı beklıyorum

28.06.2013

selma

ya benim adetim 1 gün geçti korkuyom

27.06.2013

canan

yorum...

Editör Mesajı :
bu kadar açık yazmanıza gerek yoktu, hamilelik için hcg testi yaptırın

27.06.2013

efsun

38 yasindayim 1yillik evliyim 2 aydir adetim olmuyo test yaptim ama yok nedeni ne olabilir

26.06.2013

yeşim

adetim 2 gün sürüyo normalmi acil cevap yazın

24.06.2013

aysel

1 hftadır adt goremıyor erkek arkdasımla sadece sürtndum ıcme bosşlmadı hıc

23.06.2013

AYSEGÜL

ADETİMİN ÜSTÜNDEN 14 GÜN GECTİ 2 DEFADR KAN TESTİ YAPIYORM BSE CIKMIYOR AMA ETRAFİMDAKİ KİSİLER GİZLİ GEBELİK OLABİLİR DYOLAR SASKINIM

14.06.2013

seda

suanda adet gormuyorum normalde 25 gunde bir goruyordum simdi bir hafta oldu acaba hormonlardayukselme vardi ondanda olabilirmi veyada hamile olabilirmiyim

14.06.2013

YOK

ben küçüklükten olan bir hastalık yüzünden ergenliğe geçip adet olunca adet düzensizliği olduğu tesbit edildi.bir tür hap kullandım.şimdi 7. güne yaklaştıkça adet akması zayıflıyor.ayrıca son gününde yakınımızın düğünü olduğundan adet olmamam gerek.sizce düzene girmişken o gün tarçın kullanıp geciktirirsem sorun olurmu?LÜTFEN ACİL CEVAP VERİN 14 HAZİRANA KADAR ZAMANIM VAR NOTkimse yanlış düşünmesin düğün teyzemin olduğu için koşuşturmada olacak yoksa tarçın kullanmak istemezdim.

12.06.2013

Merve

bir aydan fazla oldu adet olmadım akıma bırsuru sey gelıyoo neden acaba ya

12.06.2013

nergis

arkadaşlar benim adetim 7 gün geçti ama ben evde test yaptım negatif çıktı ne yapmam gerek

11.06.2013

selma

arkadaşlar çok mutluyum dün adet oldum bu gün iki oluyor daha 5 günüm var. adet olmayanlar için dua edecem hiç merak etmeyin. öpüyorum sizi baybay

10.06.2013

MERVE_KSK

ADETLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM..ONLARI YAŞATALIM

09.06.2013

selma

slm ben 19 yaşında bekar bi bayanım. benim adetim çok şükür düzenli gidiyordu. adetimin süresi 7 oluyordu. şimdi ise mayıs ayından beri olmuyorum. mayısın 3,ünde oldum 11,nde temizlendim. işte o günden beri hala olmadım. hatta teyzemden ve arkadaşımdan önce ben adet oluyordum. şimdi bu aralar ise arkadaşım benden oldu. korkmaya başladım. ama kızlar benim arada bazen sancım oluyor. inşallah olurum. lütfen bana yardım edin. şimdiden teşekkürler

06.06.2013

Kemal

Kiz arkadasim adet olmasi gerekiyordu fakat olmadi 9 gundue gecikiyor nedenleri dedir???

05.06.2013

ünal

kiz arkadasım geçen ay adet oldu bu ay 39 gun oldu dahalen adet olmadı yardımcı olun lutfen

05.06.2013

yelda

benımde adetım evlendıkten sonra gecikmeye başladı ama 9 aydır evlıyım ve her adetım gecıkmesınde gebe olmak istiyorum ama deyılım gecen ay 17 gun gecıktı bu ayda 12 gun gectı ve daha hasta olmadım sızce bunun nedenı nedır artık bunaldım doktorda bırsey yok dıyor ne yapıcam bılemıyrum ne olur banada yardım edın

04.06.2013

ayse

ben 13 günden beri adet olmaim bu gün test yaptim sonuc hamile deyilim

04.06.2013

ahsen

benm adet on ıkı gectı hamılemıym ben acaba teste yaptm negatıf cktı

02.06.2013

fatma dogan

bir aydır adet olmuyorum acaba neden

01.06.2013

emel

geçen ay primolout hap içip adet gördüm 23 mayısta görmem gerekti fakat olmadım hamile değilim neden adet görmedim

01.06.2013

meral

farlutal 5 mg 12 tablet kullandım 25 gün oldu hala adet görmedim

01.06.2013

muş

adet geciktirici içtim bırakalı iki ay oldu ama hala regl olamıyorum. nedeni nedir?

30.05.2013

şevval ada

ada cayı adet gecikmesini önlüyor diye duydum

29.05.2013

melda

her ay düzenlı adet oluyordum ama bu ay 3 gun gecıktım ılıskımde korunuyorum acaba hamıle kalmıs olabılırmıyım cocuk ıstemıyorum ne yapmalıyım

14.05.2013

özlem hükümet

ADet imi lekeleme ile görüyorum bu ay ilk defa böyle birşey ile karşılaşıyorum bugün altın cı gün ve hala lekeler çok az kanamalar oluyor sizce ne yapmalıyım

13.05.2013

Melda

1 bucuk yil kadar hap kullandim ve hapla adetim duzenliydi, iki ay once hapi biraktim ve artik adetim 35 gun suruo aceba duzensizlik mi bu hep gorulen bir durummu sizce yardimci olursaniz sevinirim tskler

13.05.2013

şerife

merhaba son adet tarihim 24 mart evliyim hamile değilim,3 yaşında çocuğum var gebeliğin başında polikistik over tedavisi görmüştüm,ama hiç bi zaman adet düzenli olamıyorum,bekarkende aynıydı

10.05.2013

ebru

eskiden göz altlarım kırışık değildi bunun sebebi nedir

08.05.2013

tuanna

peki ben ne yapıcam ? vücudumda lekeler çıkıyor.. ve birsürü sivilce çıkıyor ben bu olaydan çok rahatsız oluyorum hertarafım ağrıyor... yaşım 16 sizce bunun nedeni nedir?

Editör Mesajı :
ergenlik sivilceleri onlar bir şey yapmanız gerekmiyor sadece bekliyeceksiniz.

08.05.2013

fatma

zahide gibiyim bende nisan 4 de olmustum hala olmadım neden ki?

08.05.2013

zahide kocayusufoğlu

nisan dörtünde son adet gördüm hala adet olmadım idrar testi yaptırdım ama negatif çıktı nedeni nedir?

06.05.2013

yasemin

adet 1 ay geç gelmiyo

06.05.2013

nur

benimgeçen ay 24 de olmam gerkiyodu 1 inde oldum bu ayın 1 de olmam lazımdı fakat hala olmadım ve bu beni çok endişelndiriyor sizce ne yapmalıyım çok stresli bir dönem geçiriyorum bunun etkisi varmıdır bilgilendirirseniz çok mutlu olurum

05.05.2013

hatice

4 aydır adet oluyorum nedeni ne

05.05.2013

yagmur çevik

bende 2 aydır adet göremiyorum aşırı stres anne vefatı ve ikiz bebeklerin bakını cok agır geldigi icin olabilirmi

03.05.2013

aliye

lütfen sorularımıza cevap verirnisiniz

Editör Mesajı :
Aliye hanım soru cevap bölümüne sorularınızı yazarsanız diğer kullanıcılardan bilgi edine bilirsiniz

02.05.2013

irem

19 yaşındayım 1 martta en son regl oldum bu yıl 2.kez oluyor neden acaba ?

01.05.2013

ALİYE

ADETİM GECİKİNCE NE YAPMALIYIM BANA YARDIM EDİN NEOLUR YAPMAM GEREKENİ BANA AÇIKLARMISINIZ

01.05.2013

MELDA

BAZI YORUMLARIN ALTINDA DOKTORA DANISIN DEMİSİNİZ OSAMAN NEDEN BÖLE Bİ SAYSA YAPTINIZ Kİ?DOKTORA GİTMESEK BURAYA YAZMAYIZ HERALDE O ZAMAN SİZDE SAYFANIZIN ALTINA YORUM KUTUSUNU KAPATIN .SATEN GELEN YORUMLARA CEVAP VEMEMİŞSİNİZ

Editör Mesajı :
Melda hanım kişileri bilgilendirmek amaçlı ve fikir alış verişi yapma amaçlı tasarlanmıştır sitemiz doktor olsak böyle bir site açma gibi bir gereksinim neden duyalim ki ? İlginize teşekküler

01.05.2013

sinem

en son 6 subatta adet gördüm hala gelicek diye bekliyorum nedeni ne olabilir sizce?

01.05.2013

ebru

3 yıla yakındır adet düzensizliğim var. sizce doktora gitmem şart mı

30.04.2013

HÜLYA URLU

45 YAŞINDAYIM İLK KEZ BU AY ADETİM ON GÜN GEÇİKTİ ACABA MENOPOZEMİ GİRİYORUM.PEKİ BU YAŞTA HAMİLELEİK OLURMU

22.04.2013

nuran

27 gündür adet görmedm gebelik testi aldım negatif çıktı ne yapmalıyım

17.04.2013

sevilay

7mart a son adet olmuştum ve hala daha olmadım 2 kez test oldum test negatif çıktı

14.04.2013

ayşe

benim 9 yaşında bir oğlum var ve ikinci bir cocuk istiyorum adatlerim düzensiz üç aydan beri adetlerimi kontrol ediyorum şubat 5 martın yedisinde oldum ama hala adet olmadım folbiol kullanıyorm iki kez gebelik testi oldm negatif çıktı ne yapmalıyım

14.04.2013

deniz yıldırım

bence hepiniz çok saçmalıyorsunuz

12.04.2013

Bediş

Erkek arkadaşımla ilişkiye girdik ama boşalma olmadı yani dışarı boşaldı hep. Adetim bu ay gecikti 1 hafta oldu. Test yaptm negatif çıktı. 3 ay öncede 1 hafta kadar gecikmişti doktorum tarlusal ilacını verdi. Kullandıgımın 2. Günü adet gördüm ve ilacı bıraktım. Bu ay da gecikince ve test de negatif çıkınca tekrar ilacı kullanmaya başladım. Acaba sorun ne adet görecek miyim. Yaptıgım testin yanlıs çıkma payı nedir. 2 kez test yaptm. İkiside negatif.

11.04.2013

bahar

ben her ay düzenli adet olıyodum bu ay 3 gün gecikti ve dün eşim sevişirken üzerime boşaldı ve halen adet olmadım cok endişeliyim:(

08.04.2013

emine

bendede adet düzensizliği var ve çok sinirliyim adet düzensizliği sinir yapar mı

05.04.2013

hatce

allaha şükür öyle sorunum yok

05.04.2013

gizem

ben tam üç aydır adet olmadım bekarken de düzensizdi evlendim daha geç olmaya başladı ne yapacağımı bilmiyorum çok sıkıntıdayım neden böyle oluyor lütfen cevap yazın

02.04.2013

beren

normalde 22 sinde adet oluyordum ama martın 31 oldu hala adet olamadım eczaneden gebelik aldım ayın 28 inde yaptım ama tek çizgi çıkı yani ama neden hala adet olamdım acil cvp lütfen

Editör Mesajı :
beta hcg kan testi yaptırın

31.03.2013

serep

ben 26 yaşımdayım evliyim 3 aydır adet olmuyorum doktora gitim gebelik yok kan tahlilide yapıldı mevsimsel ve sitres dedii doktor ilac verdi ama ilacın recetesinde enboli yapailir diyor korkudan ilecı icemedi neyapmalıyım adet olmam için

28.03.2013

aylaa

Ben 22 yasindayim evliyim bekarken 4 ayda bir oluyodum evlendikten sonra hep duzenli adet oldum fakat don 3 sydir yine duzensizlesti gebede degiliim bi sitres yada mevsmler etkilermi doktor sokturucu iyne yapti bubun bi zarari olurmu tesekkurler

26.03.2013

ebru

benim adet döngüm 23 ocak,24 mart ama hala adet olmadım internetten hesapladığımda bir sonraki adet tarihiniz 28 mart çıkıyor ama 24 yada 25nde olmam gerekmezmi sizcede gecikmemiş mi

26.03.2013

sadet

ben düzenli adet oluyordum fakat bu sıralar adetim düzensiz çok hafif bir kanama oluyor daha sonra hemen bitiyor bunun nedeni ne olabilir?

24.03.2013

Hatice

Ben 35 yaşındayım hep düzenli olarak adet görürdüm bu ay ise gecikme oldu hamile olmamak için korunurdum şimdi ben hamilemiyim

22.03.2013

dilek

ADETİM 2 GÜN GECİKTİ VE BENDE RİA VAR ONDAN OLABİLİRMİ

Editör Mesajı :
olabilir

21.03.2013

kübra

bence bunları buraya degılde doktora danısın

Editör Mesajı :
kübra hanım size aynen katılıyoruz

19.03.2013

didem

Hamile degilm ama adet olmadım baş agrılarım var

17.03.2013

rukiye tayarer

kırk beş gün gecikti en son yirmi sekiz ocakta oldum hormon testinde bir şey çıkmadı

13.03.2013

selda

en son 31 ocakda adet oldum sizce ne yapayım.sanki bugün bir azıcık sancı hissetim

13.03.2013

ben kadinim

Her yerim sis sis ama hasta olamiyorum

11.03.2013

Canan

Adetim 13 gun gecikti hamilelik testleri yaptırdım sonuc olumsuz fakat hala adet göremiyorum bunun nedeni ne olabilir bulantım sırt ağrım bas ağrım ve sislik var yardımcı olabilirmisiniz

06.03.2013

büsra

doğumdam sonra adet düzenene zamam girer gecikmeler mormal midir

26.02.2013

fatma

ben ocagın 22 de adet oldum ve normalde ayın 25 veya 26 olurdum boyle bu durumda ne zaman gebelik testi yapmalıym

Editör Mesajı :
2 gün daha bekleyin 28 şubatta adet olmazsanız Beta HcG testi yaptırın yılda 1 defa sapma olması normaldir.

26.02.2013 00:33:52

selin

adet olmuyorum 3 aydır

13.02.2013 09:33:16

ayse

benimde adetim on gun gecikti,3 aydir hamile kalmak icin ugrasiyorum ama olmadi bu ayda boyle olunca hamileyim zannettim ama hafif pempemsi birseyler gelmeye basladi sizce ne yapmaliyim?

10.02.2013 11:35:35

Aysel

Benimde adet gecikmem oldu yaklaşık 4 gündür gecikme oldu acaba nedeni ne olabilir

04.02.2013 13:52:23

Admin

Adet Gecikmesi hakkında siz ne düşünüyorsunuz. Lütfen düşüncelerinizi bizimle ve diğer kullanıcılar ile paylaşın, Adet Gecikmesi konusunu geliştirmemize ve en doğru bilgileri sunmamıza yardımcı olun.

28.01.2013

Diğer (191) yorumu göster



#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | RSS Kaynağı | Yardım Forumları

Adet Gecikmesi, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Eylül - 2014